Veel gestelde vragen


*Wanneer kan ik bestellen ?

Wij komen op dinsdag en/of donderdag leveren.
Voor dinsdag is het uiterlijke bestelmoment Maandag 16.00 uur
Voor donderdag is het uiterlijke bestelmoment Woensdag 16.00 uur
 

*Ik kan een artikel dat ik gebruik(te) niet meer vinden in het assortiment hoe kan dit?

Er worden regelmatig artikelen gesaneerd waar te weinig van wordt verkocht om met een goede houdbaarheidsdatum op voorraad te kunnen houden. Tevens wisselt  regelmatig met de seizoenen  een aantal producten in het assortiment.

*Hoe laat kan ik de chauffeur verwachten ?

Hierin kunnen wij helaas geen toezeggingen doen. Dit is nl afhankelijk van de grootte van de route, het aantal klanten dat heeft besteld vóór u en het verkeer onderweg.  Maar dit zal meestal in de loop van de middag zijn.
 

*Hoe werkt het met emballage en statiegeld ?

Onze chauffeur heeft voor het retourneren van bakken en statiegeldartikelen een aparte retourbon. Deze vult hij in en vraagt u deze te controleren op correctheid en te ondertekenen voor gezien.
 U krijgt hiervan tevens direct een kopie .
 

*Wanneer versturen jullie de factuur ?

We maken op vrijdag altijd de verzamelfacturen van de week ervoor. Deze worden elektronisch verstuurd naar het door u opgegeven e-mail adres.
Hierop staat het totaalbedrag van de geleverde goederen die op uw pakbonnen staan (dus bewaar deze goed ter controle), e.v.t. statiegeld en de emballage.
 

*Hoe kan ik spullen retour sturen ?

Wanneer er een fout is gemaakt kunt u vooraf melden dat u iets retour wil sturen en waarom.         Wij maken dan een retourformulier zodat onze chauffeur weet dat hij iets mee terug krijgt. Hiervan krijgt u uiteraard ook weer een retourbon die u terug kan vinden op de factuur.
 

*Hoe kan ik bestellen ?

Dat mag u zelf kiezen.
We hebben klanten die zélf bellen en ook mensen die liever gebeld worden door ons op een vaste tijd en dag.
 Maar u kunt ook via ons internet-bestelsysteem uw order doorgeven hieraan zit het voordeel dat u direct de acties ziet en door het assortiment kunt bladeren.  

Geef aan wat uw keuze is en wij maken er werk van dat het wordt geregeld !

*Welke (reclame)prijs betaal ik ?

Wanneer er een artikel in de folder staat,en u heeft op dit artikel al een prijsafspraak die u normaal het hele jaar betaalt, geldt altijd de laagste prijs.
Dus óf uw prijsafspraak óf de reclameprijs = normale prijs minus actie.

De promoties :    + gratis       gelden voor iedereen.